Ben je op zoek naar een betaalbare boho trouwjurk? Mijn lijst met 20 trouwjurken in bohemienstijl is misschien iets voor jou! AL mijn samengestelde selecties zijn beschikbaar op Amazon!
Dit betekent dat je de recensies kunt lezen, de foto's van eerdere klanten kunt bekijken en in de meeste gevallen de jurk kunt retourneren voor het geval deze niet helemaal is wat je had verwacht.
Nu bruiloften voor altijd veranderd zijn, willen veel bruiden op zijn minst experimenteren met een goedkopere optie om te zien wat er allemaal is. We zijn Abendkleider Lang zo gewend om te kopen wat we nodig hebben bij Amazon, ik wilde echt zien welke jurken in bohemienstijl ze hebben!
Na het maken van dit bericht over DIY-verkleinde bruiloftsartikelen, was ik geschokt en blij om te zien dat er echt prachtige trouwjurken beschikbaar zijn op Amazon.
Maar dat bericht heeft een aantal bekende merken, en ik wilde in dit artikel een aantal no-name-merken bespreken. Waarom? Nou, de prijskaartjes zijn zo laag omdat de fabrikanten zich meer richten op het maken van jurken en minder op branding en marketing.
Als je daar snel binnen bent, hebben ze vaak designerjurken, dus het is zeker de moeite waard om regelmatig te kijken. Volledige openheid - sommige van deze jurken zijn behoorlijk bedrieglijk, maar er zitten ook enkele absolute stelen in. Bovendien is er gratis retourzending voor alle bestellingen Türkische Abendkleider in het VK, zodat u kunt winkelen zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over verplichtingen.
Je kunt ook zelf door liefdadigheidswinkels gaan slepen. Als je op zoek bent naar een absoluut koopje, kan het heel leuk zijn, maar denk eens goed na over hoeveel tijd je bereid bent te investeren in het zoeken naar je jurk en hoe flexibel je bereid bent te zijn. Het is onwaarschijnlijk dat je je eerste liefdadigheidswinkel binnenloopt en de jurk van je dromen vindt.
Dit is vooral een goede optie als je een specifieke trouwjurk hebt gevonden die je mooi vindt en iemand die van hen verkoopt. Sommige zeer slimme bruiden verkopen hun jurken redelijk scherp, dus misschien kun je op eBay een tweedehands jurk van vorig seizoen vinden.
Als je een bepaalde ontwerper in gedachten hebt, maar de specifieke jurk niet kunt vinden (misschien is Schoolgala Jurken het van dit seizoen en niemand verkoopt die van hem), dan zul je waarschijnlijk vergelijkbare stijlen van een of twee seizoenen geleden vinden die bij de Bill. Het veranderen van kleine details van een jurk die bijna goed is, zal gemakkelijker en minder tijdrovend zijn dan het doorverkopen voor de jurk van dit seizoen.
Wanneer u naar goedkope trouwjurken kijkt, moet u extra voorzichtig zijn bij het uitvoeren van uw due diligence. Waarom? Welnu, veel kledingfabrikanten zullen gewoon een stijl nabootsen die ze elders hebben gezien.
De afbeeldingen waarmee ze reclame maken voor de jurken, zijn afbeeldingen van de originelen, niet de kopie?n die de Chinese fabrikanten nabootsen.
Soms is het een hit en soms mist het de plank.
De kwaliteit van de stof wordt soms beknibbeld, dus je weet pas zeker of je jurk de jurk is als je hem Bridesmaid Dresses tegen je huid voelt.
Om je op weg te helpen heb ik deze 7 tips verzameld bij het shoppen van trouwjurken op Amazon. Ik weet dat veel van deze dingen algemeen bekend zijn, maar ik wil alle problemen vermijden die je kunt tegenkomen als je de goedkopere route gaat.
Alles op mijn lijst hier heeft op het moment van schrijven een beoordeling van 4 sterren of hoger.
Begin vroeg met winkelen. Zoals veel, veel vroeg! Bij sommige jurken kan het lang duren voordat ze aankomen als ze vanuit China worden verzonden. Je mag de eerste keer of de tweede keer niet op de juiste jurk slaan, dus je kunt zien hoe de tijd zich opstapelt.
Geef ook tijd voor wijzigingen die mogelijk lokaal moeten worden aangebracht zodra de jurk arriveert. En als je het vroeg gedaan hebt, zorg er dan voor dat je je jurk ongeveer twee weken voor de bruiloft past, om er zeker van te zijn dat je geen verdere aanpassingen hoeft te doen.
Nog een reden waarom je meer tijd nodig hebt - er is een kans dat Amazon-jurken niet voor je werken, in dat geval moet je de tijd nemen om de traditionele route te volgen als het gaat om het kopen van je jurk.
Wees duidelijk over de maatvoering en vertrouw niet op de algemene r16;maattabelr17; van Amazon, die op elke vermelding is gelinkt. Bekijk de eigen richtlijnen van de verkoper over de maatvoering goed, die mogelijk in een van de afbeeldingen, de beschrijving of de Q & A-sectie staan. Chinese maatvoering valt vaak veel, veel kleiner uit dan westerse maatvoering. Een maat groter kiezen met een of twee maten is vrij gebruikelijk.
Controleer altijd het retourbeleid in detail. Neem bij onduidelijkheden contact op met de verkoper voordat u tot aankoop overgaat. Soms moet u de jurk op eigen kosten terugsturen - als de jurk naar China gaat, kan dat duur zijn.
Koop in één keer meerdere jurken in verschillende maten om meerdere lange verzendtijden te voorkomen. Zorg er wel voor dat u alles wat niet past kunt retourneren.
Als een jurk niet veel recensies heeft, neem dan een kijkje in de winkel van die verkoper en bekijk de recensies voor hun andere items. Kijk of ze een goede reputatie hebben en de neiging hebben om goederen van goede kwaliteit te verkopen.