Je trouwjurk is absoluut een van de duurste aankopen van je trouwdag. Daarom is het het beste om voorzichtig te zijn, zodat het de hele dag en jarenlang perfect blijft. Een bruids-noodpakket is een geweldige manier om alles wat je nodig hebt in te pakken en bij je te hebben op je grote dag.
Het belangrijkste is dat u zich realiseert dat uw jurk een paar vlekjes kan krijgen. Laat dat uw trouwdag niet verpesten!Vestidos de Madrina Je dag gaat over trouwen met je beste vriend, al het andere is slechts de kers op de taart. Geniet van uw tijd met uw nieuwe partner, uw familie en vrienden.
Of je nu op zoek bent naar uitzicht op het strand of een rustieke schuur voor je speciale dag, Michigan staat vol met geweldige trouwlocaties in de hele staat. De zuidwestelijke regio ligt niet alleen langs Lake Michigan, maar het is ook de thuisbasis van een verscheidenheid aan prachtige locaties voor u en uw gasten. Hier zijn enkele van onze favoriete trouwlocaties in Zuidwest-Michigan waarvan we denken dat je ze geweldig zult vinden.
Wat inspireerde je persoonlijke trouwstijl en hoe heb je je stijl en persoonlijkheden in je grote dag verwerkt? Het hebben van een winterbruiloft speelde een grote rol bij de beslissingen die we namen. We wilden binnenlocaties kiezen die de Bruidsjurken 2020 historische essentie van Richmond, VA, vastlegden. We hielden absoluut van het karakter van Monumental Church en Main Street Station. Ze bevinden zich allebei in het hart van de binnenstad. We wilden dat onze bruiloft een zacht zuidelijk en vintage gevoel zou hebben en overal subtiele accenten zou hebben aangebracht, zonder afbreuk te doen aan de prachtige architectuur en geschiedenis van elke locatie.
Onze bruiloft was Wedding Dresses With Sleevesenigszins traditioneel maar had unieke details. De bruidsmeisjes droegen rokken en truien in plaats van traditionele bruidsmeisjesjurken. In plaats van een traditionele bruidstaart hadden we verschillende soorten cupcakes. Onze boeketten en boutonnières bevatten katoenen bollen en peulen samen met verse bloemen, waardoor een zachte, winterse mix ontstond. Ik droeg de platina-speld van mijn overgrootmoeder op de juteomslag van mijn boeket. Deze speld is door veel vrouwen in mijn familie op hun trouwdagen gedragen. Ik vond het geweldig om deze traditie voort te zetten.
Caleb en ik houden er allebei van om dingen te maken en aan projecten te werken. We hebben veel van de huwelijksdetails zelf gedaan. Caleb heeft bijvoorbeeld postzegels van onze trouwlocaties gesneden en elke afdruk ingelijst voor onze gasten om de omliggende fotomatten Prom Dresses Houston(gastenboek) te signeren. Hij heeft ook een stempel gemaakt voor onze gastentassen van buiten de stad. We hebben elke tas gestempeld om ze persoonlijker te maken. Ik versierde kleine metselaarpotten met kant, jutelint en knopen om warme chocolademelk-ingredi?nten voor onze gasten (gunsten) te bewaren. Mijn moeder, zus en ik gebruikten het doe-het-zelf-bloemschikkingsgedeelte bij onze plaatselijke bloemist om de centerpieces voor de receptietafel en de bankmarkeringen in de kerk te maken. Dit zijn slechts een paar voorbeelden van hoe Caleb en ik een praktische aanpak hebben gevolgd. We vonden het geweldig om als koppel en met familieleden samen te werken om deze persoonlijke accenten toe te voegen.
Wat zijn, terugkijkend, de momenten, beslissingen of herinneringen die u het leukst vindt aan uw bruiloft? Al met al was onze bruiloft zo'Feestelijke jurken n bijzondere dag! We vonden het geweldig om samen met onze families te werken aan een prachtige bruiloft vol persoonlijke details. We zijn blij dat we besloten hebben om voorafgaand aan de ceremonie een First Look te doen. Het gaf ons de kans om een ??meer intiem moment te beleven. Het kalmeerde onze zenuwen voor de ceremonie en stelde ons in staat snel naar de receptie te gaan, aangezien de meeste foto's eerder waren gemaakt.