Ik hou van mijn collectie, en het laten zien en zien van je reacties is een van mijn favoriete dingen ... maar ik moet voorzichtig zijn en vragen dat jij en je gasten geen jurken aanraken die niet al in de kleedkamer liggen .
In plaats daarvan zal ik je tijdens je stijlquiz vragen om ongeveer 5 jurken te selecteren om uit te proberen, die ik klaar heb liggen bij je afspraak plus een paar andere op basis van je wedding dresses stijlquiz en prikbord. Mijn hele collectie is altijd online en up-to-date, en ik zal altijd beschikbaar zijn om vragen over steekproefgroottes of pasvorm te beantwoorden.
Je hebt op die dag nog steeds toegang tot onze volledige collectie! Het ontdekken en verfijnen van uw voorkeuren tijdens de afspraak is de magie van het kopen van trouwjurken (en niet om op te scheppen - maar daar ben ik ook echt goed in!). Dus u zult blij zijn te weten dat er niets is veranderd! Ik verwacht dat velen van jullie verrast zullen zijn door wat je goed staat, en van gedachten zullen veranderen over wat je wilt proberen.
Maar hier komt mijn vaardigheid en ervaring als consultant goed van pas. Zoals elke afspraak voordat de lockdown begon, zal ik naar uw feedback luisteren en u nieuwe opties aanbieden om uit te proberen, opties die u misschien niet Brudkl?nningar G?teborg hebt opgemerkt, zelfs als u had kunnen bladeren. Zorg ervoor dat uw gasten ook weten dat ze niet in de collectie kunnen bladeren en geen koopwaar zoals accessoires enz. Kunnen ophalen / aanraken.
Heb je schoenen die ik bij de outfits kan proberen?
Ik draag geen schoenen die je met jurken kunt proberen. Dus ik zou je willen aanmoedigen om een ??paar van je eigen hakken mee te nemen om bij de jurken te passen, ongeacht het soort schoenen dat je op de bruiloft gaat dragen. Hakken zijn gewoon een hulpmiddel bij het visualiseren van de allerbelangrijkste definitieve pasvorm van de jurk.
Moet ik op de dag iets speciaals dragen?
Ja! Ik vraag iedereen om een ??zwarte legging te dragen en een niet-gewatteerde, goed passende bh met bandjes. Dit helpt jurken schoon te houden en helpt je niet verlegen te zijn om jurken in de winkel te www.victoriagowns.com.au passen. Voor metingen moet je ook bedekt zijn en iets nauwsluitends dragen.
Help je me de jurken aan te trekken?
Dit deel van de afspraak is waar we ons het meest bewust van moeten zijn om ons veilig te houden. Daarom zal ik je vragen om je zo goed mogelijk alleen aan te kleden en dan de kleedkamer te verlaten, zodat we eventuele bevestigingen kunnen vastmaken en je in de jurk kunnen knippen.
Madison bracht maandag door met het verzamelen van alle dingen die ze nodig had om de volgende dag een kleine ceremonie te houden. Ze voegde foto's toe van familieleden die aan haar boeket waren overgegaan om ze daar tijdens de ceremonie te hebben. Ze spendeerde een tijd met ons bij Ellen om haar japon te stomen, dus het was perfect en klaar voor gebruik. Zonder tijd voor een repetitie, stelden de familieleden die konden bijwonen een plan opr30; en toen was het tijd om te gaan!
Madison en RJ trouwden op dinsdag 24 maart 2020 in een lege Friends Church in Wabash Indiana tijdens een kleine, mooie ceremonie met hun naaste familieleden. Brandon Eaton leidde de bruiloft en Alysia Olson Photography legde het unieke moment in de geschiedenis vast. Wooden Ivy zorgde voor de bloemen en Madison liep door het gangpad in haar Ellen's trouwjurk. Madison hield zich aan de tradities Ballkleider Zürich van de trouwdag en had iets ouds (de zakdoek die haar moeder door het gangpad droeg), iets nieuws (haar trouwjurk), iets geleend (oorbellen van haar moeder) en iets blauws (een blauw lint om haar bloemen). Terwijl in Itali?, vertelde Madison's vriendin dat het een traditie is dat de sluier langer is dan de sleep op de jurk van de bruid ... en natuurlijk was de sluier van haar vriendin in Itali? de perfecte lengte!