Wij zijn er vast van overtuigd dat uw bruiloft een weerspiegeling moet zijn van uw liefdesverhaal, zelfs als dat in de vorm van eten komt! Als jij en je partner totale fijnproevers zijn, dan is dit een geweldig hoogtepunt om aan je dag toe te voegen. We houden van het idee Two Piece Formal Dresses dat uw gasten dit speciale deel van uw relatie kunnen ervaren, er is tenslotte een betere manier om iemands hart te bereiken dan eten?
Foodtrucks zijn altijd al een favoriet van ons geweest. Wedding foodtrucks, gemaakt om vers en warm te serveren, zijn een stijgende trend geworden. Heel anders dan uw traditionele diner, kunnen foodtrucks u een verscheidenheid aan uw favoriete eten geven en worden ze vers op bestelling gemaakt, zodat al uw gasten een heerlijke hap hebben. Sommige beruchte vrachtwagens bevatten hamburgers, taco's en zelfs woestijntrucks voor die trek in de late nacht die sommige van uw gasten misschien hebben na een avond dansen. Je kunt er zelfs voor kiezen om met grote hamburgertentjes zoals IN-N-OUT te gaan voor je bruiloft. En doordat ze al buiten zijn, maken deze foodtrucks het uw gasten gemakkelijk om de hele nacht toegang te hebben tot eten, zodat iedereen tevreden is.
Er is geen betere maaltijd dan een zelfgemaakte maaltijd. En we waren het daar niet meer mee eens! Een bbq-bruiloft in de buitenlucht is de perfecte aanvulling op uw informele bruiloft in de achtertuin. Serveer klassiek picknickvoedsel zoals ribben, schuiven, kip, aardappelen enz. Om een ??huisgemaakte maaltijd voor uw gasten te garanderen. U kunt ook wat hapjes en verfrissende apps toevoegen die uw gasten aan hun bord kunnen toevoegen. Een zelfgemaakte maaltijd op uw bruiloft in de buitenlucht maakt uw bruiloft alleen intiem en vertrouwd, en cre?ert een leuke en gastvrije aangelegenheid voor uw gasten.
Als jij en je partner een beetje van alles houden en het niet helemaal eens zijn over wat je wilt serveren, dan is een eetgelegenheid voor een bruiloft je perfecte Bruidsjurken 2020 zilveren randje. Of het nu zoet of hartig, chique of eenvoudig is, deze eetstations kunnen worden aangepast om uw beide favorieten op te nemen en uw gasten zullen onder de indruk zijn van de verscheidenheid aan aangeboden gerechten. Je kunt deze stations in je achtertuin opzetten en gasten laten kiezen wat ze lekker vinden, op die manier kunnen ze van alles een beetje proberen en verlies je ook geen eten! Dit is ook bijzonder geschikt voor kieskeurige eters of gasten met specifieke voedselallergie?n die een scheiding tussen verschillende soorten voedsel vereisen.
Mijn collecties beginnen meestal met een emotie, in plaats van een echt r16;themar17; en terwijl ik Wonderland aan het ontwerpen was, had ik zin om plezier te hebben en de grenzen te verleggen. Als ontwerper ben ik altijd aan het nadenken over een nieuwe manier om te Brudkl?nningar benaderen wat r16;bruidskledingr17; betekent, en hoe ik dat kan koppelen aan datgene waarnaar bruiden tegenwoordig op zoek zijn. Er is tegenwoordig zo'n overweldigend scala aan opties op de markt en ik wilde mijn eigen collectie tot leven brengen door middel van kleur, rijk textiel en unieke behandelingen van stoffen, terwijl we trouw blijven aan onze kern van een merk dat draagbare modestukken presenteert.
Maak je klaar om je groepschat te sms'en! Nadat onze bruiden jarenlang hadden gevraagd waar ze unieke bruidsmeisjesjurken konden vinden, besloten we om iets nieuws en fris voor onszelf te cre?ren. Mooie bruidsmeisjesjurken zijn gemaakt om te passen bij de modieuze trouwstijl van Our Lovelies. Van strakke satijnen designs tot speelse chiffon cut-outs, er is een look voor al je dames. De 15 bruidsmeisjesontwerpen in deze collectie zijn Robes de Fille De Fleur verkrijgbaar in tal van kleuren en natuurlijk inclusief maatvoering. Je babes zullen deze looks echt lang na je bruiloft willen dragen. Cliche, we weten het. Maar vertrouw ons gewoon op deze.
Lovely Bridesmaids is verkrijgbaar via Dessy.com, Bella Bridesmaids en andere geselecteerde retailers. Lovely Bride zal in onze winkels helemaal over de bruid blijven draaien, dus de collectie zal niet in onze winkels verkrijgbaar zijn. Dit is slechts het begin! In de toekomst zal Lovely de grenzen blijven verleggen en de collecties verder ontwikkelen. De ontwerpen zullen altijd fris en draagbaar zijn en inspelen op trends in de huidige mode, inclusief de heetste kleuren van het seizoen.
Om onze eerste collectie te vieren, zijn we in Dallas rondgehangen voor een leuke dag om ons te verkleden in een paar van de nieuwe stijlen. Blijf scrollen Plus Size Wedding Dresses om de nieuwe stijlen te bekijken. Klik dan hier om te beginnen met winkelen! We kunnen niet wachten om alle creatieve stijl- en kleurencombinaties te zien die Our Lovelies bedenken.
Nu je je huwelijksgegevens hebt gesorteerd, is het tijd om JA te zeggen tegen de jurk! Alleen omdat je hebt gekozen voor een meer intieme en informele bruiloft, wil dat nog niet zeggen dat je iets minder nodig hebt dan waar je jezelf altijd al in had voorgesteld! Van boho casual tot glamoureuze sprankeling, we hebben de beste trouwjurken verzameld voor een bruiloft in de achtertuin.