Ik begon mijn liefde voor hardlopen in mijn late tienerjaren te koesteren. Omdat ik nooit verder dan vijf mijl per keer had gelopen, besloot ik te trainen voor mijn eerste marathon. Ik denk dat ik van een uitdaging hou. Sinds die eerste winter van het leren loggen van lange kilometers, vaak solo galopperend door de besneeuwde bossen, ben ik niet gestopt. Terwijl ik overging van universiteit naar graduate school naar het doorlopen van verschillende geografische locaties en banen, om mezelf te leiden door de emotionele overbelasting van Nike Air Max 720 Dámské echtscheidingen en zieke ouders, om het einde van relaties en het begin van nieuwe te navigeren, was hardlopen het enige constante die ik had. Het is een praktijk geworden die diep geworteld is in wie ik ben.
Ik begin de eerste paar bevroren stappen in de donkere buurt waar ik woon, en heb meteen het gevoel alsof ik mezelf van alle beperkingen losmaak. Terwijl mijn adem reguleert tegen de kou, verdwijnt de spanning in mijn kaak. Ik lach naar de snel vervagende sterren en mijn spieren ontwaken om te voldoen aan de eisen die ik eraan stel. Het is een paar mijl op verharde wegen voordat ik bij de ingang van het netwerk van paden ben die ik liefdevol 'thuis' in mijn hoofd noem. Frost bedekt de bladeren, wat zorgt voor een knapperige overgang naar de enkele track. Ik voel de lucht oplichten, meer dan ik het zie, voel de energie in het bos beginnen te verschuiven en al snel merk ik dat ik tegen de zon racen.
Ik realiseerde me niet dat ik "goed was in hardlopen", tot ik begin twintig was en begon met het plaatsen van lokale halve marathons en tien milers, waarbij ik vaak de titel van vrouwelijke topfinisher won. Toen ik een competitieve atleet Nike Air Max 2017 Herren werd, begon ik de solo-ochtendloop te gebruiken om te trainen, om mezelf te duwen naar mentale en fysieke grenzen die ik nog niet heb gevonden. Door op deze manier te trainen gebeurde er iets veel groters. Ik begon mezelf te begrijpen op deze stille ochtenden. Ik realiseerde me dat ik deze tijd gebruikte om mezelf voor te bereiden op de chaos van de dag die vervuld zal worden met verantwoordelijkheden die me moe en tijdrovend maken aan het einde van de dag; Ik gebruik deze tijd om het natuurlijke wonder te ervaren dat elke dag aanbreekt, terwijl ik dieper graaf om te ontdekken wat mij vervult.
Mijn adem wordt getimed met het stijgen en dalen van het pad. Mijn voeten vinden de volgende wortel, de volgende rots, de volgende bocht, de volgende klim; Ik ben in deze vloeiende staat van bewegen gekomen in volledig ritme met het bos om Nike Air Max 270 Herren me heen. Een kraai in de buurt neemt een pauze van zijn onheil in de vroege ochtend en zijn kras echoot tussen de bomen. Ik beantwoord het op mijn beste kraaivorm en lach hardop terwijl ik doorga met klimmen. Ik stormde het pad uit op de top van de rotsachtige klif van wat ooit een steengroeve was. De oceaan is zichtbaar in het oosten en de zon begint net iets verder naar het zuiden aan de hemel te komen. Ik sta roerloos, plotseling stil. Ik wikkel mijn armen om de eikenboom naast me, leun in zijn kracht, terwijl ik de zon over de horizon gluur. Zoals elke keer dat ik getuige ben van dit schitterende spektakel, ben ik nederig.
Pickleball. Het klinkt als een grap. Of misschien een spel gemaakt door kinderen terwijl ze buiten lunchen.
Als je echter je feiten van Wikipedia haalt, zul je zien dat Pickleball in 1965 op Bainbridge Nike Air Max Zero Damen Island begon, toen een paar vrienden de shuttle niet konden vinden om badminton te spelen en begonnen te improviseren met een fluitbal. Volgens Wikipedia "was de ongebruikelijke naam van het spel afkomstig van Joan Pritchard, die zei dat het haar deed denken aan de 'Pickle Boat in crew waar roeiers werden gekozen uit de restanten van andere boten.'" Het verhaal van Pickles the dog leeft echter Aan. In dit verhaal behoorde de whiffle-bal toe aan de augurken, de hond, die dolende ballen achterna rende en probeerde ze te verbergen. Wikipedia beweert echter: "De waarheid is dat de familie Pritchard de hond pas in 1967 kreeg, dus eigenlijk is de hond vernoemd naar de sport."
Dit alles kan ertoe leiden dat u denkt dat Pickleball minder dan serieus is. Het kan je zelfs een pauze geven om te ontdekken dat pickleball, de sport, snel Nike Air Max 270 React Mujer groeit. Maar op 7 juni 2014 had de NY Times een verhaal getiteld 'At Tennis's Sunset, Pickleball Is Rising as a Alternative'. Ouderen die hun lichaam niet langer willen belasten met tennissen, maar die nog steeds van sport houden en van wedstrijden houden, vinden pickleball een perfecte vervanging.