Strona G?ówna · Artyku?y · Download · Forum · Linki · Kategorie Newsów November 08 2024 09:46:42
Nawigacja
Portal
  Strona G?ówna
  Artyku?y
  Download
  FAQ
  Forum
  Linki
  Kategorie Newsów
  Kontakt
  Galeria
  Szukaj

Użytkowników Online
Gości Online: 4
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 8,518
Najnowszy Użytkownik: eqiqy

Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
pandara55
Brak Avatara height=

Punktacja:
Ogólne: 468
Bonusy: 0
Kary: 0

2) gsnoopy520 (428 pkt.)
3) xuezhiqian123 (422 pkt.)
4) Banning (378 pkt.)
5) komydofe (125 pkt.)
6) jinshuiqian0713 (60 pkt.)

Reklama

Zobacz Temat
PHP-Fusion Powered Website | Forum Klanu Tecktonik Killers | Regulamin Klanu
Autor langes und gesundes
Banning
Użytkownik

Dodane dnia 15-05-2020 06:35
Ik ben opgegroeid in een lopend gezin. Weekenden werden besteed aan het laden van de stationwagen en het rijden naar een race of om te rennen Nike Air Max 97 Womens in de woestijn, bergen of stranden van Californi?. Nu breng ik als volwassene het grootste deel van het jaar door met reizen of onderweg, en hardlopen is bijna altijd een constant onderdeel, zo niet het hele punt van elke reis. Hoewel ik het vaak als vanzelfsprekend beschouw dat reizen voor een race of hardloopavontuur "niet zo anders is" dan welke andere reis dan ook, heb ik een paar hacks ontwikkeld die zeker zijn gericht op hardlopen. En aangezien geheimen geen vrienden maken, ben ik opgewonden om ze met mijn mede-trailzusters te delen!

1. wasserette: bij de zeldzame gelegenheid dat ik reis zonder plannen om te rennen, denk ik niet Nike Air Max Axis Dámské eens aan het probleem van vuile kleren. Dat komt omdat de jeans die je meer dan eens draagt ??niets heeft aan de stinkende factor van hardloopshorts, sportbeha's en sokken vermenigvuldigd met meerdere dagen (om nog maar te zwijgen van de extra lagen als het winter is). Ik reis altijd met vuilniszakken om vuile kleren op te bergen en ze gescheiden te houden van de schone. Stop je vuile hardloopschoenen ook in een vuilniszak. Om te veel inpakken te voorkomen, ben ik zover gekomen dat ik mijn hardloopoutfits minstens twee keer zal dragen als ze niet doorweekt of te stinkend zijn. Ik draag ook Green Goo Castilla-zeep bij me en was mijn kleren in de gootsteen, zodat ze droog blijven hangen in de badkamer of zelfs in het interieur van mijn auto.

Op lange roadtrips of meerdaagse hardloopavonturen kan de timing frustrerend zijn als deze overeenkomt met die tijd van de maand. In plaats www.immergruenstuben.de van het mijn plannen te laten verstoren, heb ik een arsenaal aan items bij me om ervoor te zorgen dat ik mijn speelgezicht heb voor deze gelegenheden: babydoekjes, extra toiletpapier, items voor vrouwelijke hygi?ne (de sporttampons in zakformaat zijn geweldig), ibuprofen of Midol, plastic zakken met ritssluiting. Tijdens meerdaagse hardloopavonturen pak ik mijn afval gewoon in dubbele ritssluitingszakken.

Zorg altijd voor een spelplan en vertel altijd iemand waar je heen gaat en wanneer je verwacht terug te zijn. Vertrouw niet alleen op mobiele telefonie voor navigatie (lees comfortabel topokaarten en wegenatlassen). Laat uw auto onderhouden voor grote reizen. Als je je om wat voor reden dan ook ongemakkelijk voelt, blijf dan niet gewoon daar - houd je hoofd erbij en blijf in beweging! Alleen reizen hoeft niet eng of intimiderend te zijn, maar het is altijd belangrijk om alert te blijven en elementaire veiligheidsmaatregelen te Adidas Nmd Damen nemen.

Ook al worden de dagen korter en de nachten langer, we hebben nog steeds de verantwoordelijkheid voor onszelf om ervoor te zorgen dat we gezond en actief blijven. We hebben het hier over een groot geheel. Er zijn verschillende producten en strategie?n beschikbaar om ons gefocust te houden op de weg naar een lang en gezond leven. Dus laten we beginnen!

Houd uw activiteit bij
Enkele van de allerbeste apparaten voor het volgen van activiteiten, zoals de gloednieuwe Garmin Forerunner 35, bieden ongelooflijk waardevolle hulpmiddelen voor mensen om actiever te worden. Deze nieuwste versie van Garmin biedt tegenwoordig het meeste van wat mensen willen, zoals slimme meldingen met berichten op sociale media, e-mails en telefoontjes. U krijgt ook een overzicht van de genomen stappen, verbrande Adidas Zx Flux Mens calorie?n en 24/7 hartslagmeting, allemaal weergegeven in hoge resolutie om ze gemakkelijk af te lezen.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

ezgi hazim
DATA: 07/01/2012 10:59
Hello. E
mes Hastaligi
and E
mes
sites
[url=http://ms-hastal
igi.blogcu.com/]MS Ha

ezgi hazim
DATA: 05/01/2012 15:59
Hello. E