Ik was onder de indruk toen ik de snelheid, kracht en Nike Air Max 1 Femme uithoudingsvermogen van deze atleten zag. Maar er gebeurde nog veel meer. Ik voelde een connectie. Ik zag mezelf, of het zelf waarvan ik wist dat ik het zou kunnen zijn, in hen. In feite zijn hun verhaal, mijn verhaal en jouw verhaal allemaal één. Aan de oppervlakte zijn we verbonden door de paden, maar als we dieper kijken, zien we dat we met zoveel meer verbonden zijn.
Op een willekeurige dag ploegen langs de paden van de Dublin Mountains of de Wicklow Mountains, is de kans groot dat Clare Murphy Keeley, Gail Nicolson Phibbs, Karina Jonina en Sarah Brady een nieuwe betekenis zullen geven aan de uitdrukking 'girl power'. Deze vrouwen zijn geen professionele atleten, maar ze trainen en racen volgens de normen van professionals. Ze jongleren met de realiteit van het alledaagse leven en stappen op om lijnen te beginnen om persoonlijke Nike Air Max 270 Damen records na te jagen. Deze vrouwen hebben uitdagingen en races voltooid die zo veeleisend zijn dat maar weinig vrouwen ooit hebben overwogen om ze te laten lopen, laat staan ??dat ze probeerden te rennen. Maar de baanbrekende vrouwen van Ierland en baanbrekende vrouwen wereldwijd groeien in aantal en in prestaties en zullen blijven groeien als we naar hun verhalen luisteren, van hun ervaringen leren en hun toewijding aan de sport navolgen.
Door mijn gesprekken met Clare, Gail, Karina en Sarah, bewijzen de herhaalde thema's van het verbeteren van het vertrouwen, het overwinnen van uitdagingen, het uithouwen van ruimte in een door mannen gedomineerde sport en het balanceren van leven en hardlopen dat hun verhalen onze verhalen zijn; hun strijd is onze strijd; hun successen zijn onze successen. Kijk zelf maar. Laat deze vrouwen Nike Air Max 2017 Damen met u spreken, u inspireren en alles bevestigen wat u bent en alles wat u kunt zijn.
Sociaal psycholoog Amy Cuddy en talloze andere professionals hebben erkend dat vrouwen zich in de meeste aspecten van het leven chronisch minder machtig voelen dan mannen. Dit is voor de meeste vrouwen geen verrassing. We worstelen met vertrouwen. We worstelen met terugveren van verontrustende en schadelijke situaties. We worstelen om een ??balans te vinden tussen hoe we onszelf zien en hoe anderen ons zien, tussen hoe we presteren en hoe we denken dat we presteren, en we voelen ons zelfverzekerd maar geven onszelf niet weer als overdreven zelfverzekerd.
Op 25-jarige leeftijd heeft Karina een bachelordiploma, ze is lerares Engels en ze is de 2e vrouw die The Wicklow Round probeert en voltooit. Ze beschouwt zichzelf als een open bergloper in plaats Adidas Yeezy Boost 350 Uomo van een trailrunner, hoewel ze in beide uitblinkt. Berglopen heeft haar kracht gegeven en haar een enorm gevoel van zelfvertrouwen gegeven. r16;Toen ik de ronde deed, overspoelde een golf vanr16; Ik kan nu alles r17;. Ik weet nu dat ik, waar ik ook op de bergen ben, mezelf thuis kan krijgen. '
De meeste baanbrekende vrouwen prijzen hardlopen omdat ze hen hebben geholpen vertrouwen te Adidas Zx 750 Womens winnen; Niemand is echter vrijgesteld van een vertrouwensmoordenaar wanneer hij besluit zijn lelijke kop op te steken.
Een persoonlijke favoriet, de Nike + app biedt gratis trainingen op je smartphone! Met meer dan 100 trainingen kun je jezelf uitdagen met een grote verscheidenheid aan oefeningen van Nike Trainers en atleten, inclusief opties van 15 minuten. Elke video bevat instructieve audio- en videoclips met Nike Trainers om je te helpen je techniek Nike Air Max 90 Mens onder de knie te krijgen en het meeste uit elke training te halen. Uw app maakt ook een persoonlijk trainingsplan op basis van uw behoeften en past dit voortdurend aan terwijl u werkt. EN de app heeft zelfs zo nu en dan gastoptredens van beroemdheden. Ik heb de routines van Jessie J en Ellie Goulding gedaan. Ze waren moordend.