Strona G?ówna · Artyku?y · Download · Forum · Linki · Kategorie Newsów November 08 2024 11:11:01
Nawigacja
Portal
  Strona G?ówna
  Artyku?y
  Download
  FAQ
  Forum
  Linki
  Kategorie Newsów
  Kontakt
  Galeria
  Szukaj

Użytkowników Online
Gości Online: 7
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 8,518
Najnowszy Użytkownik: eqiqy

Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
pandara55
Brak Avatara height=

Punktacja:
Ogólne: 468
Bonusy: 0
Kary: 0

2) gsnoopy520 (428 pkt.)
3) xuezhiqian123 (422 pkt.)
4) Banning (378 pkt.)
5) komydofe (125 pkt.)
6) jinshuiqian0713 (60 pkt.)

Reklama

Zobacz Temat
PHP-Fusion Powered Website | Forum Klanu Tecktonik Killers | Regulamin Klanu
Autor cadran de votre montre
Banning
Użytkownik

Dodane dnia 11-05-2020 11:01
En voor de rest van de race, elke keer dat mijn gewrichten of spieren begonnen te klagen, kraakte ik een glimlach en duwde ik er doorheen. Hill op mijl 9? Geen probleem! Ik voelde me zo goed aan de top dat ik een vreemde vroeg om een ??foto van mij te maken op het hoogste punt in Falmouth: de top van Mt. Zig (er is een grote, houten schommel om op te zitten voor de foto!). Tegen mijl 12,5 dacht ik zeker dat het plezier voorbij was. Ik wist dat er nog een laatste heuvel was en mijn benen voelden alsof er stalen staven doorheen zaten. Toen ik dichterbij kwam, zag ik heel veel mensen lopen en grommend de laatste helling op. Ik haalde diep adem, boog me erin en glimlachte de heuvel op. Ondanks de vermoeidheid voelde ik een golf van energie en liet ik de hamer vallen om sterk te eindigen en ik was blij dat ik me niet rot voelde na het be?indigen van mijn eerste race in lange tijd. Ik kreeg de medaille van mijn finisher, pakte een kop warme soep en kon ruimschoots terug naar het hotel voordat ik ging uitchecken. Opluchting!

Ik moedig iedereen die zich tijdens een race in de pijngrot of op een laag punt bevindt emotioneel / fysiek / mentaal aan om te proberen een glimlach te kraken en jezelf eraan te herinneren hoeveel geluk je hebt om daar Adidas Superstar Womens Floral te zijn. Neem je omgeving in je op en voel je dankbaar dat je lichaam de ongelooflijke dingen kan doen die het doet!

Dragers van deze schoen zeggen dat hij comfortabel, duurzaam en goede grip heeft. Het wordt gebruikt in alle weersomstandigheden en is geweldig voor de werkomgeving buiten. Het waterdichte leer en de tong met vouw van de New Balance 1400 bieden bescherming tegen de elementen en het halfhoge model geeft je vertrouwen en een veilige pasvorm rond de enkel. De hoge constructie van de New Balance 1300 is perfect voor die IN-constructie.

De New Balance 928v2-wandelschoen is een niet-bewegend nietje. Het ROLLBAR?-plaatsingssysteem is ontworpen om de beweging van de achtervoet te verminderen, terwijl de lichtgewicht rubberen buitenzool met "Walking Strike Path" -technologie de voet stabiliseert tijdens de loopcyclus. Je Nike Air Presto Damen voelt een zachte verlichting van elke stap met de zachte tussenzool en meer ondersteuning. Volnerfleer biedt premium comfort en uitstekende duurzaamheid en de Comfort Tong helpt irritatie te verminderen, terwijl het Comfort Collar Foam het comfort verbetert.

OMG, was het daarmee eens. Ik ben deze maand zeker een vreemde in de sportschool geweest (wat is dat van een halve marathon? Ja, ik ga vanaf nu tot 9 januari uit de bol), en het heeft zeker mijn psyche ingehaald. Maar niet meer.
Joel en ik hadden het vanmorgen over 'terugval'. Ja, hij gebruikte dat woord. Het is wel waar. En het herstart gewoon de hele vicieuze cirkel. Zelfs in mijn niet erg gezonde december eet ik nog steeds goed. En ik bewaar al die spullen niet in mijn appartement, dus het is alleen bij speciale gelegenheden. En ik zal een tijdje niet op kantoor zijn. Geen Nike Air Max Command Dámské terugval voor deze chickie.
Een lange weg om te zeggen? Klinkt als een geweldige training. Ik weet dat het punt meer tijd / cardio is dan mijlen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel mijlen is dat?

Nu is de fēnix 5X het ultieme multisport GPS-horloge met full-colour TOPO-kaarten en functies voor buitennavigatie. Als het tijd is om te trainen, biedt fēnix een reeks hardloop- en trainingsfuncties die zo geavanceerd zijn dat het lijkt op trainen met een coach. Full-colour Mapping helpt u uw omgeving te begrijpen met behulp van de Future Plot-technologie en Around Me POI's en functies zoals Round Trip Routing - waarmee u kunt invoeren hoe ver u wilt rennen of rijden, cursusvoorstellen ontvangt, compleet met eenvoudig- om aanwijzingen te lezen voor komende beurten, zodat u zich met vertrouwen kunt wagen.

De fēnix 5X is hieronder in het midden afgebeeld samen met de 5S (links) en 5 (rechts). Met Garmin ConnectIQ heb je de mogelijkheid om je wijzerplaat te veranderen in elke foto die je leuk vindt, inclusief vooraf gemaakte gezichten voor mensen die geen zin hebben om een ??foto uit duizenden te kiezen op Google Drive.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

ezgi hazim
DATA: 07/01/2012 10:59
Hello. E
mes Hastaligi
and E
mes
sites
[url=http://ms-hastal
igi.blogcu.com/]MS Ha

ezgi hazim
DATA: 05/01/2012 15:59
Hello. E